Hot Posts

6/recent/ticker-posts

John Elia Poetry in Urdu with Pictures

 

john elia sad shayari

 

میں شدت غم سے عاجز آکر
ہنسنے لگوں تو پوچھیو مت

 

john elia best sad shayari in urdu

 

کیا کہا عشق جاودانی ہے
آخری بار مل رہی ہو کیا

 

john elia best sad shayari in urdu

 

بری ہے بری ہے محبت
کہے جا رہے ہیں کیے جا رہے ہیں

 

john elia best sad shayari in urdu

 

بے گلہ ہوں میں اب بہت دن سے
وہ پریشان ہو گئی ہوگی

 

john elia best sad shayari in urdu

 

ناکامیوں نے اور بھی سر کش بنا دیا
انتے ہوئے ذلیل کہ خودار ہوگئے

 

john elia best sad shayari in urdu

 

ہاں ٹھیک ہے میں اپنی انا کا مریض ہوں
آخر میرے مزاج میں کیوں دخل دے کوئی

 

john elia best sad shayari in urdu

 

زندگی کم پڑ گئی ورنہ
وہ نا ملتا مجال تھی اس کی

 

john elia best sad shayari in urdu

 

وہ ملے تو یہ پوچھنا ہے مجھے
اب بھی ہوں میں تری امان میں کیا

 

john elia best sad shayari in urdu

 

ایک خط جو تو نے کبھی لکھا ہی نہیں
میں روز بیٹھ کے اسکا جواب لکھتا ہوں

 

john elia best sad shayari in urdu


کیا کہا خواب میں دیکھا ہے مجھے
اس کا مطلب کہ سو لیا تم نے؟

Post a Comment

0 Comments