Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Best Love Poetry in Urdu with Images

New Love poetry

ان کی باہوں میں سونے کا ہے شوق مجھ کو
محبت میں اجڑ کر بھی میری عادت نہیں بدلی
New Love poetry

اور کیسے کروں محبت تجھ سے
اور کتنا کروں میں درد تیرا
New Love poetry
بچھڑ کر جان تیرےآستانے سے
لگایا جی بہت پر جی نہ لگا
New Love poetry
دوسری بار بھی ہوتی تو تمہی سے ہوتی
میں جو بالفرض محبت کو دوبارہ کرتا
New Love poetry
شاید آپ نے بغیر رہ بھی لونگا میں مگر
ہاں تیرے بغیر میرا گزارا نہیں ہے یار
New Love poetry
ملاقاتیں نہیں ممکن مجھے احساس ہے لیکن
تمہیں دل یاد کرتا ہے بس اتنا یاد رکھنا تم
New Love poetry
اس نے کہا نظم عطا کیجیے کوئی
میں نے اسے اسی کی تصویر بھیج دیں
New Love poetry
تیرے ہاتھ میں میرا ہاتھ ہو
اور عمر بھر کا یہ ساتھ ہو
New Love poetry

قسمت کے کھیل کو دیکھو نصیر
پایا جو انہیں تو ہو گئے ہم
New Love poetry
تیرے عشق میں یوں نیلام ہو جاؤ
آخری بولی تیری ہوں اور تیرے نام ہو جاؤں
New Love poetry

ہم تو دوستی میں ہی خوش تھے


تم نے ہی گلے لگا کر بات بگاڑ دی


FAQ 

Q: Do you have more collections of Love Poetry?
ANS: Yes you can search for Love Poetry on our blog.
Q: I saw your Emotional Poetry on your blog its really amazing.. keep posting more quotes like these.
ANS: Sure, I am trying my best to keep this on recently I added new post related Emotional Poetry in Urdu with Images.
Q: How I can Contact you?
ANS: You can contact us by following:
  • Go to our Blog.
  • Go to footer menu.
  • Here you go to Contact Us section and find out email
You can only Contact Us by our email, Thank You for visiting.

Post a Comment

0 Comments